Dagtochten in de zomer

In de zomermaanden van 1 juli tot en met 31 augustus bieden we midden in de Dolomieten een drietal dagtochten aan. De dagtochten organiseren we op maandag, dinsdag en donderdag. Hieronder vind je het overzicht van de gelande dagtochten. Let op: we hebben minimaal 4 deelnemers nodig om de dagtocht door te laten gaan. Eigen vervoer is niet nodig, we vertrekken vanaf een centrale plek. En op verzoek halen wij je op bij uw hotel of appartement.

• Val Gardena

Wandeling om de Drei Zinnen

08:00 uurMaandag
    € 30Prijs

Een wandeling rondom de bekendste Dolomieten formatie, de Drei Zinnen. We vertrekken 's ochtends vroeg om 8 uur. Om 9 uur starten we onze wandeling vanuit de Auronzo hut. We starten vroeg, want het kan erg druk zijn. Met name het eerste half uur. Zodra we over het zadel zijn, zijn we ook alle toeristen kwijt. Na een uurtje zijn we bij de beroemde Drei Zinnen hut. Met een fantastisch uitzicht op de Drie Zinnen zelf.

Verzamelen in Wolkenstein
  • Alta Badia

Tunnels van de Lagazuoi

08:00 uurDinsdag
    € 30Prijs

We rijden naar de Passo Falzarego waar we door de Tunnels van de Lagazuoi omhooglopen naar de Rifugio Lagazuoi. Daar aangekomen, drinken we een kop koffie waarna we wat rondlopen om de verschillende stellingen uit WO I te bekijken. Vervolgens lopen we over de spannende Kaiserjägersteig naar beneden. Een smal pad, staalkabels en een bruggetje over een ravijn. We eindigen bij het Tre Sassi Fort op de Passo Valparola.

Verzamelen in Corvara
  • Val Gardena

Zonsopkomst op de Ausser Raschötz

04:00 uurDonderdag
    € 30Prijs

Vandaag wordt er niet uitgeslapen! We vertrekken al om 04:00 uur vanaf het kerkplein in St. Ulrich. Na een goede 2,5 uur staan we op de top van de Ausser Raschötz bij het Christusbeeld. We genieten van het fantastische uitzicht op de Geisler, Sella en Schlern. En nadat we wat foto's gemaakt hebben, lopen we naar de Raschötzhütte waar we genieten van een welverdiend Almfrühstück. Om 10 uur zijn we weer terug in St. Ulrich.

Verzamelen in St. Cristina
    Inschrijven

Let op: dit aanbod valt niet onder de garantie van STO Garant. U kunt de voorwaarden van deze garantieregeling vinden op de website van STO Garant (www.sto-garant.nl/downloads).